10.2.12

Pfuuuuu!

Mnu, nu e un oftat de ușurare. Nici unul de admirație :) Pur și simplu...suflu praful de pe blog. Nu-mi vine să cred că au trecut deja două luni de cand nu am mai scris. Povești am, o groază. Timp să le scriu, am și de ăla.

Dar ca să nu încep cu o postare luuungă, care chiar să conțină informație, o să încep cu un rezumat („pe puncte”) a ultimelor două luni.

  • în prima jumătate a lui decembrie, am picat cu succes examenul de conducere și am terminat colaborarea cu fostul meu angajator
  • de sărbători, eu și Pompilia am fost intr-o vacanță care a implicat aeroporturi și zboruri înainte de răsărit
  • luna ianuarie am petrecut-o împachetând și vizitându-i pe cei dragi 
  • acum? mă aflu într-un oraș nou, în cautarea unei locuințe și a unui job nou
Mda, printre punctele de mai sus scrie mare și clar: stres. Cu toate astea, glicata mea a rămas constantă și în ianuarie rezultatul a fost 7,4%. Da, stiu, nu e perfect, dar asta înseamnă ca de 9 luni întregi glicata mea e constantă. Ura pentru victoriile mici!

Așa că, pregătiți-vă. Praful de pe tastatură e curățat și poveștile pot să curgă.

2 comments:

  1. asteptam cu interes intoarcerea ta pe blog. Imi place sa te citesc, asa ca asteptam continuarea....ai promis :)

    ReplyDelete
  2. Vrem mai multe detalii :P Vorba Laurei: hai cu continuarea!

    ReplyDelete